Anna Barszczewska

Ania-3-1024x680

 

o sobie

 

„Jestem optymistką,

kocham swoją pracę i nasze przedszkola,

jestem otwarta na ludzi, nie wyobrażam sobie pracy bez ich udziału.

Dzieci dają mi szczęście i siłę, dzięki nim to co robię ma sens.

 

inni o niej

 

„Zawsze uśmiechnięta i z głową pełną pomysłów.”

„Wrażliwa i dobra organizatorka.”

„Dzieciom i ich sprawom oddaje się całą sobą. Jej zaangażowaniem i pasją można obdzielić „pół świata”.

„Moja kochana Anusia – to pierwszy rocznik, z którym rozpoczęłam swoją pracę 20 lat temu… Wspaniała przyjaciółka. Cudownie pokazuje całą sobą, że kocha dzieci i dobrze czuje się w pracy.”

„Młoda, zdolna, kreatywna nauczycielka o gołębim sercu, zawsze chętna do pomocy, pomaga wszystkim i wszędzie. Artystka w każdym calu. Jest naszym promykiem i słoneczkiem, w pracy wprowadza atmosferę nieustannej radości, ma poczucie humoru.

„Niewyczerpalne źródło pomysłów i oryginalność czystej wody.”

„Dzieciom pokazuje świat z niezwykłym poczuciem humoru.”

„Cieszę się, że rozwija skrzydła w swojej pracy.”

 

Wykształcenie:

 

wyższe zawodowe,  kierunek: pedagogika, specjalność: Praca socjalna, APS Warszawa

studia podyplomowe: „Klasyczne i alternatywne formy wychowania przedszkolnego” APS Warszawa,

w trakcie: studia II st, kierunek: pedagogika, specjalność: Zarządzanie w oświacie, APS Warszawa

 

Ukończone kursy, szkolenia, warsztaty, udział w konferencjach:

 

„Kurs kwalifikacyjny pedagogiczny dla nauczycieli czynnych zawodowo” MSCDN Warszawa,

Kurs trenerski: „Kształcenie zintegrowane w systemie – Edukacja przez ruch”

Kongresy EPR: „Cichociemni i inne piękne historie dla najmłodszych”,

„Wspomaganie dzieci w rozwoju zdolności do skupiania uwagi, świadomego zapamiętywania i odtwarzania” (Ewa Zielińska)

Klanza:

  • Folkowa zabawa- integracyjne formy tańców ludowych cz.1
  • Rurowy dżem- podstawowe sposoby wykorzystania Bum Bum Rurek w zabawie i edukacji,
  • Aktywność muzyczno-ruchowa – na podstawie metody aktywnego słuchania muzyki według Batii Strauss, cz. 1 i 2,
  • Aktywność muzyczno-ruchowa dzieci,
  • Metody integracyjne w pracy z grupą – wprowadzenie do pedagogiki zabawy

Mentor:

„Zabawy muzyczno-ruchowe w edukacji małego dziecka”

Muzylek Moni:

  • warsztaty muzyczno-plastyczne „Kolorowy wiosenny ogród”
  • warsztaty muzyczno-teatralne „Wiosenne nutki”
  • „Kosmiczny maraton” (warsztat: muzyczny, plastyczny, sportowy)

“Aktywność twórcza i odtwórcza dzieci w wieku wczesnoszkolnym w działaniach muzyczno-ruchowych o ideę Carla Orffa” IX.16 – prowadzenie Piotr Kaja