Anna Barszczewska
o sobie
„Jestem optymistką,
kocham swoją pracę i nasze przedszkola,
jestem otwarta na ludzi, nie wyobrażam sobie pracy bez ich udziału.
Dzieci dają mi szczęście i siłę, dzięki nim to co robię ma sens.„
inni o niej
„Zawsze uśmiechnięta i z głową pełną pomysłów.”
„Wrażliwa i dobra organizatorka.”
„Dzieciom i ich sprawom oddaje się całą sobą. Jej zaangażowaniem i pasją można obdzielić „pół świata”.
„Moja kochana Anusia – to pierwszy rocznik, z którym rozpoczęłam swoją pracę 20 lat temu… Wspaniała przyjaciółka. Cudownie pokazuje całą sobą, że kocha dzieci i dobrze czuje się w pracy.”
„Młoda, zdolna, kreatywna nauczycielka o gołębim sercu, zawsze chętna do pomocy, pomaga wszystkim i wszędzie. Artystka w każdym calu. Jest naszym promykiem i słoneczkiem, w pracy wprowadza atmosferę nieustannej radości, ma poczucie humoru.„
„Niewyczerpalne źródło pomysłów i oryginalność czystej wody.”
„Dzieciom pokazuje świat z niezwykłym poczuciem humoru.”
„Cieszę się, że rozwija skrzydła w swojej pracy.”
Wykształcenie:
wyższe zawodowe, kierunek: pedagogika, specjalność: Praca socjalna, APS Warszawa
studia podyplomowe: „Klasyczne i alternatywne formy wychowania przedszkolnego” APS Warszawa,
w trakcie: studia II st, kierunek: pedagogika, specjalność: Zarządzanie w oświacie, APS Warszawa
Ukończone kursy, szkolenia, warsztaty, udział w konferencjach:
„Kurs kwalifikacyjny pedagogiczny dla nauczycieli czynnych zawodowo” MSCDN Warszawa,
Kurs trenerski: „Kształcenie zintegrowane w systemie – Edukacja przez ruch”
Kongresy EPR: „Cichociemni i inne piękne historie dla najmłodszych”,
„Wspomaganie dzieci w rozwoju zdolności do skupiania uwagi, świadomego zapamiętywania i odtwarzania” (Ewa Zielińska)
Klanza:
- Folkowa zabawa- integracyjne formy tańców ludowych cz.1
- Rurowy dżem- podstawowe sposoby wykorzystania Bum Bum Rurek w zabawie i edukacji,
- Aktywność muzyczno-ruchowa – na podstawie metody aktywnego słuchania muzyki według Batii Strauss, cz. 1 i 2,
- Aktywność muzyczno-ruchowa dzieci,
- Metody integracyjne w pracy z grupą – wprowadzenie do pedagogiki zabawy
Mentor:
„Zabawy muzyczno-ruchowe w edukacji małego dziecka”
Muzylek Moni:
- warsztaty muzyczno-plastyczne „Kolorowy wiosenny ogród”
- warsztaty muzyczno-teatralne „Wiosenne nutki”
- „Kosmiczny maraton” (warsztat: muzyczny, plastyczny, sportowy)
“Aktywność twórcza i odtwórcza dzieci w wieku wczesnoszkolnym w działaniach muzyczno-ruchowych o ideę Carla Orffa” IX.16 – prowadzenie Piotr Kaja